تقویت عضلات بعد از کاهش چربی موضعی

در حال بارگذاری ...پادکست

16 مرداد 1396

در اثر اضافه شدن وزن ، چربی در مناطق خاصی از بدن ما انباشته می شود و تنها راه تغییر حجم چربی در یک منطقه خاص، تغییر عادات غذایی است. با رعایت یک « رژیم لاغری اصولی و علمی» چربی بدن می سوزد . این رژیم لاغری، یک رژیم کلی برای تمام بدن است نه فقط برای یک قسمت از آن. اگر چربی در منطقه ران جمع شده باشد با اجرای رژیم لاغری به مرور ران ها متناسب می شوند ولی انجام این امر در یک شب امکان پذیر نیست. پس فردی که رژیم لاغری می گیرد، باید صبر و حوصله فراوانی داشته باشد. یک رژیم متعادل ومناسب رژیمی است که مقادیر بالایی میوه و سبزی و کربوهیدرات های پیچیده داشته باشد ومقدار چربی آن کم باشد و نیاز پروتئین بدن را تامین کند. انجام ورزشهای هوازی ، بصورت عمومی برروی چربیهای کل بدن تاثیر میگذارند، و گفتن این حرف که یک دستگاه هوازی برای لاغر شدن اندام خاصی طراحی شده، حرفی کاملا غیر علمی میباشد و انجام تمرینات موضعی، فقط برروی عضلات ان قسمت اثر گذاشته و انها را تقویت کرده و فرم میدهد. کاهش چربیهای قسمتهایی از بدن که مورد علاقه نمیباشند، مانند چربیهای صورت و سینه هم از این امر مستثنی نمیباشند. جهت تقویت عضلات بعد از کاهش موضعی چربی: انجام تمرینهای شکم و پهلو به منظور از بین بردن چربی های انها باید متناسب با رژیم غذایی باشند ، تنها با ورزش به سختی می توان به نتیجه مطلوب رسید.تمرین بیش از حد شکم می تواند موجب ناراحتی در ناحیه ی کمر شود . بیش از میزان توصیه شده به تمرین این ناحیه نپردازید .اگر مایل به رسیدن سریع تر به هدف هستید بهتر است برنامه ی غذایی خود را بیشتر تحت نظر داشته باشید یا مدت تمرینات اروبیک یا هوازی خود مانند دوچرخه سواری ، پیاده روی ، دو و شنا را زیادتر کنید . نکته قابل ذکر این است که کاهش چربیهای اضافه بدن با انجام تمرینهای هوازی، صرفا مربوط به چربیهای شکمی نیستند، و چربیها از تمامی نقاط بدن کم میشوند. پس کوچک شدن صورت، کاهش حجم بافت چربی سینه و باسن هم اجتناب ناپذیر میباشند.حرکات شکم را به آرامی انجام دهید ، انجام سریع آنها نه تنها اثر کمتری خواهد داشت ، بلکه ناحیه ی کمر شما را نیز تحت فشار قرار می دهد .


يادداشت ها (0 مورد)
براي ثبت نظر و مشاركت در گفتگو ،در سايت ثبت نام نمائيد.
 
صعود به قله لنین
صعود به قله لنین
مدت ويدئو : 4:58
بازدید : 46
معرفی ورزش تیر و کمان
معرفی ورزش تیر و کمان
مدت ويدئو : 5:55
بازدید : 31
زورخانه پهلوان  اسدا.. عطایی اعظم
زورخانه پهلوان اسدا.. عطایی اعظم
مدت ويدئو : 4:35
بازدید : 123
ورزش با دستگاه مسگری
ورزش با دستگاه مسگری
مدت ويدئو : 02:49
بازدید : 7442
تقویت عضلات پشت پا
تقویت عضلات پشت پا
مدت ويدئو : 02:53
بازدید : 280
همه ...
مسابقات آفرود
مسابقات آفرود
مدت پادکست : 1:26
بازدید : 351
تناسب اندام از منظر پزشکی
تناسب اندام از منظر پزشکی
مدت پادکست : 5:03
بازدید : 153
ورزش پیاده‌روی
ورزش پیاده‌روی
مدت پادکست : 1:21
بازدید : 649
سوارکاری عشایر
سوارکاری عشایر
مدت پادکست : 3:12
بازدید : 1189
ورزش های محلی
ورزش های محلی
مدت پادکست : 4:30
بازدید : 132
همه ...
تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز
تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز
تعداد تصوير : 20
بازدید : 2214
مسابقات دومینو
مسابقات دومینو
تعداد تصوير : 16
بازدید : 2368
بزرگترین دومینوی خاورمیانه
بزرگترین دومینوی خاورمیانه
تعداد تصوير : 16
بازدید : 1830
ورزش بولینگ
ورزش بولینگ
تعداد تصوير : 16
بازدید : 860
فوتسال
فوتسال
تعداد تصوير : 20
بازدید : 1044
همه ...