تقویت عضلات بعد از کاهش چربی موضعی

در حال بارگذاری ...پادکست

16 مرداد 1396

در اثر اضافه شدن وزن ، چربی در مناطق خاصی از بدن ما انباشته می شود و تنها راه تغییر حجم چربی در یک منطقه خاص، تغییر عادات غذایی است. با رعایت یک « رژیم لاغری اصولی و علمی» چربی بدن می سوزد . این رژیم لاغری، یک رژیم کلی برای تمام بدن است نه فقط برای یک قسمت از آن. اگر چربی در منطقه ران جمع شده باشد با اجرای رژیم لاغری به مرور ران ها متناسب می شوند ولی انجام این امر در یک شب امکان پذیر نیست. پس فردی که رژیم لاغری می گیرد، باید صبر و حوصله فراوانی داشته باشد. یک رژیم متعادل ومناسب رژیمی است که مقادیر بالایی میوه و سبزی و کربوهیدرات های پیچیده داشته باشد ومقدار چربی آن کم باشد و نیاز پروتئین بدن را تامین کند. انجام ورزشهای هوازی ، بصورت عمومی برروی چربیهای کل بدن تاثیر میگذارند، و گفتن این حرف که یک دستگاه هوازی برای لاغر شدن اندام خاصی طراحی شده، حرفی کاملا غیر علمی میباشد و انجام تمرینات موضعی، فقط برروی عضلات ان قسمت اثر گذاشته و انها را تقویت کرده و فرم میدهد. کاهش چربیهای قسمتهایی از بدن که مورد علاقه نمیباشند، مانند چربیهای صورت و سینه هم از این امر مستثنی نمیباشند. جهت تقویت عضلات بعد از کاهش موضعی چربی: انجام تمرینهای شکم و پهلو به منظور از بین بردن چربی های انها باید متناسب با رژیم غذایی باشند ، تنها با ورزش به سختی می توان به نتیجه مطلوب رسید.تمرین بیش از حد شکم می تواند موجب ناراحتی در ناحیه ی کمر شود . بیش از میزان توصیه شده به تمرین این ناحیه نپردازید .اگر مایل به رسیدن سریع تر به هدف هستید بهتر است برنامه ی غذایی خود را بیشتر تحت نظر داشته باشید یا مدت تمرینات اروبیک یا هوازی خود مانند دوچرخه سواری ، پیاده روی ، دو و شنا را زیادتر کنید . نکته قابل ذکر این است که کاهش چربیهای اضافه بدن با انجام تمرینهای هوازی، صرفا مربوط به چربیهای شکمی نیستند، و چربیها از تمامی نقاط بدن کم میشوند. پس کوچک شدن صورت، کاهش حجم بافت چربی سینه و باسن هم اجتناب ناپذیر میباشند.حرکات شکم را به آرامی انجام دهید ، انجام سریع آنها نه تنها اثر کمتری خواهد داشت ، بلکه ناحیه ی کمر شما را نیز تحت فشار قرار می دهد .


يادداشت ها (0 مورد)
براي ثبت نظر و مشاركت در گفتگو ،در سايت ثبت نام نمائيد.
 
مسابقه شتر سواری
مسابقه شتر سواری
مدت ويدئو : 03:20
بازدید : 1558
دویدن روی تردمیل
دویدن روی تردمیل
مدت ويدئو : 04:14
بازدید : 272
پسربچه ورزشکار14
پسربچه ورزشکار14
مدت ويدئو : 00:15
بازدید : 131
مسابقه اتومبیل رانی اسلالوم
مسابقه اتومبیل رانی اسلالوم
مدت ويدئو : 01:13
بازدید : 1187
همه ...
ورزش در هوای سرد
ورزش در هوای سرد
مدت پادکست : 2:27
بازدید : 197
ورزش سالمندان
ورزش سالمندان
مدت پادکست : 3:45
بازدید : 221
وحید رمضانی
وحید رمضانی
مدت پادکست : 4:41
بازدید : 1088
پینت بال
پینت بال
مدت پادکست : 2:25
بازدید : 533
ورزش برای افراد چاق
ورزش برای افراد چاق
مدت پادکست : 1:50
بازدید : 173
همه ...
مسابقات مینی گلف بانوان
مسابقات مینی گلف بانوان
تعداد تصوير : 16
بازدید : 1369
کایت سواری درارتفاعات نیشابور
کایت سواری درارتفاعات نیشابور
تعداد تصوير : 16
بازدید : 5368
هیئت موتور سواری استان قزوین
هیئت موتور سواری استان قزوین
تعداد تصوير : 18
بازدید : 2421
حقیقی در بازی با نیجریه
حقیقی در بازی با نیجریه
تعداد تصوير : 8
بازدید : 841
بزرگترین دومینوی خاورمیانه
بزرگترین دومینوی خاورمیانه
تعداد تصوير : 16
بازدید : 1726
همه ...