تقویت عضلات بعد از کاهش چربی موضعی

در حال بارگذاری ...پادکست

16 مرداد 1396

در اثر اضافه شدن وزن ، چربی در مناطق خاصی از بدن ما انباشته می شود و تنها راه تغییر حجم چربی در یک منطقه خاص، تغییر عادات غذایی است. با رعایت یک « رژیم لاغری اصولی و علمی» چربی بدن می سوزد . این رژیم لاغری، یک رژیم کلی برای تمام بدن است نه فقط برای یک قسمت از آن. اگر چربی در منطقه ران جمع شده باشد با اجرای رژیم لاغری به مرور ران ها متناسب می شوند ولی انجام این امر در یک شب امکان پذیر نیست. پس فردی که رژیم لاغری می گیرد، باید صبر و حوصله فراوانی داشته باشد. یک رژیم متعادل ومناسب رژیمی است که مقادیر بالایی میوه و سبزی و کربوهیدرات های پیچیده داشته باشد ومقدار چربی آن کم باشد و نیاز پروتئین بدن را تامین کند. انجام ورزشهای هوازی ، بصورت عمومی برروی چربیهای کل بدن تاثیر میگذارند، و گفتن این حرف که یک دستگاه هوازی برای لاغر شدن اندام خاصی طراحی شده، حرفی کاملا غیر علمی میباشد و انجام تمرینات موضعی، فقط برروی عضلات ان قسمت اثر گذاشته و انها را تقویت کرده و فرم میدهد. کاهش چربیهای قسمتهایی از بدن که مورد علاقه نمیباشند، مانند چربیهای صورت و سینه هم از این امر مستثنی نمیباشند. جهت تقویت عضلات بعد از کاهش موضعی چربی: انجام تمرینهای شکم و پهلو به منظور از بین بردن چربی های انها باید متناسب با رژیم غذایی باشند ، تنها با ورزش به سختی می توان به نتیجه مطلوب رسید.تمرین بیش از حد شکم می تواند موجب ناراحتی در ناحیه ی کمر شود . بیش از میزان توصیه شده به تمرین این ناحیه نپردازید .اگر مایل به رسیدن سریع تر به هدف هستید بهتر است برنامه ی غذایی خود را بیشتر تحت نظر داشته باشید یا مدت تمرینات اروبیک یا هوازی خود مانند دوچرخه سواری ، پیاده روی ، دو و شنا را زیادتر کنید . نکته قابل ذکر این است که کاهش چربیهای اضافه بدن با انجام تمرینهای هوازی، صرفا مربوط به چربیهای شکمی نیستند، و چربیها از تمامی نقاط بدن کم میشوند. پس کوچک شدن صورت، کاهش حجم بافت چربی سینه و باسن هم اجتناب ناپذیر میباشند.حرکات شکم را به آرامی انجام دهید ، انجام سریع آنها نه تنها اثر کمتری خواهد داشت ، بلکه ناحیه ی کمر شما را نیز تحت فشار قرار می دهد .


يادداشت ها (0 مورد)
براي ثبت نظر و مشاركت در گفتگو ،در سايت ثبت نام نمائيد.
 
بازی محلی هفت سنگ
بازی محلی هفت سنگ
مدت ويدئو : 02:04
بازدید : 4718
محمد امانی یشکسوت ورزش
محمد امانی یشکسوت ورزش
مدت ويدئو : 3:31
بازدید : 195
بازی محلی شهر هارونی_طناب کشی
بازی محلی شهر هارونی_طناب کشی
مدت ويدئو : 02:36
بازدید : 258
تمرین پرسپولیس
تمرین پرسپولیس
مدت ويدئو : 03:13
بازدید : 279
مسابقه موتور سواری
مسابقه موتور سواری
مدت ويدئو : 01:09
بازدید : 1656
همه ...
ورزش والیبال نشسته
ورزش والیبال نشسته
مدت پادکست : 2:22
بازدید : 672
ورزش چوگان
ورزش چوگان
مدت پادکست : 3:50
بازدید : 757
تاریخچه تکواندو
تاریخچه تکواندو
مدت پادکست : 3:10
بازدید : 1125
پینت بال
پینت بال
مدت پادکست : 2:25
بازدید : 594
فواید ورزش دو
فواید ورزش دو
مدت پادکست : 1:22
بازدید : 279
همه ...
پیست اسکی آلوارس
پیست اسکی آلوارس
تعداد تصوير : 12
بازدید : 2598
تیم استقلال
تیم استقلال
تعداد تصوير : 20
بازدید : 2731
باشگاه والیبال شهرداری ارومیه
باشگاه والیبال شهرداری ارومیه
تعداد تصوير : 20
بازدید : 721
هفت سنگ
هفت سنگ
تعداد تصوير : 1
بازدید : 348
مسابقات پرش با اسب
مسابقات پرش با اسب
تعداد تصوير : 20
بازدید : 1494
همه ...