تقویت عضلات بعد از کاهش چربی موضعی

در حال بارگذاری ...پادکست

16 مرداد 1396

در اثر اضافه شدن وزن ، چربی در مناطق خاصی از بدن ما انباشته می شود و تنها راه تغییر حجم چربی در یک منطقه خاص، تغییر عادات غذایی است. با رعایت یک « رژیم لاغری اصولی و علمی» چربی بدن می سوزد . این رژیم لاغری، یک رژیم کلی برای تمام بدن است نه فقط برای یک قسمت از آن. اگر چربی در منطقه ران جمع شده باشد با اجرای رژیم لاغری به مرور ران ها متناسب می شوند ولی انجام این امر در یک شب امکان پذیر نیست. پس فردی که رژیم لاغری می گیرد، باید صبر و حوصله فراوانی داشته باشد. یک رژیم متعادل ومناسب رژیمی است که مقادیر بالایی میوه و سبزی و کربوهیدرات های پیچیده داشته باشد ومقدار چربی آن کم باشد و نیاز پروتئین بدن را تامین کند. انجام ورزشهای هوازی ، بصورت عمومی برروی چربیهای کل بدن تاثیر میگذارند، و گفتن این حرف که یک دستگاه هوازی برای لاغر شدن اندام خاصی طراحی شده، حرفی کاملا غیر علمی میباشد و انجام تمرینات موضعی، فقط برروی عضلات ان قسمت اثر گذاشته و انها را تقویت کرده و فرم میدهد. کاهش چربیهای قسمتهایی از بدن که مورد علاقه نمیباشند، مانند چربیهای صورت و سینه هم از این امر مستثنی نمیباشند. جهت تقویت عضلات بعد از کاهش موضعی چربی: انجام تمرینهای شکم و پهلو به منظور از بین بردن چربی های انها باید متناسب با رژیم غذایی باشند ، تنها با ورزش به سختی می توان به نتیجه مطلوب رسید.تمرین بیش از حد شکم می تواند موجب ناراحتی در ناحیه ی کمر شود . بیش از میزان توصیه شده به تمرین این ناحیه نپردازید .اگر مایل به رسیدن سریع تر به هدف هستید بهتر است برنامه ی غذایی خود را بیشتر تحت نظر داشته باشید یا مدت تمرینات اروبیک یا هوازی خود مانند دوچرخه سواری ، پیاده روی ، دو و شنا را زیادتر کنید . نکته قابل ذکر این است که کاهش چربیهای اضافه بدن با انجام تمرینهای هوازی، صرفا مربوط به چربیهای شکمی نیستند، و چربیها از تمامی نقاط بدن کم میشوند. پس کوچک شدن صورت، کاهش حجم بافت چربی سینه و باسن هم اجتناب ناپذیر میباشند.حرکات شکم را به آرامی انجام دهید ، انجام سریع آنها نه تنها اثر کمتری خواهد داشت ، بلکه ناحیه ی کمر شما را نیز تحت فشار قرار می دهد .


يادداشت ها (0 مورد)
براي ثبت نظر و مشاركت در گفتگو ،در سايت ثبت نام نمائيد.
 
ورزش زورخانه‌ای، ورزش باستانی
ورزش زورخانه‌ای، ورزش باستانی
مدت ويدئو : 04:56
بازدید : 2633
میل گرفتن
میل گرفتن
مدت ويدئو : 05:01
بازدید : 230
فوتسال بانوان (انگلیسی)
فوتسال بانوان (انگلیسی)
مدت ويدئو : 05:14
بازدید : 1615
باشگاه اسب سواری ارومیه
باشگاه اسب سواری ارومیه
مدت ويدئو : 02:57
بازدید : 807
همه ...
تاریخ ژیمناستیک در استان گیلان
تاریخ ژیمناستیک در استان گیلان
مدت پادکست : 3:00
بازدید : 543
ورزش ووشو
ورزش ووشو
مدت پادکست : 3:56
بازدید : 1007
بدنسازی
بدنسازی
مدت پادکست : 2:59
بازدید : 1071
تاریخچه هندبال
تاریخچه هندبال
مدت پادکست : 4:01
بازدید : 706
فوایدورزش شنا
فوایدورزش شنا
مدت پادکست : 2:00
بازدید : 272
همه ...
آشنایی با ورزش رفتینگ
آشنایی با ورزش رفتینگ
تعداد تصوير : 16
بازدید : 417
تیم ملی والیبال ایران
تیم ملی والیبال ایران
تعداد تصوير : 32
بازدید : 1568
کلاس آموزشی بسکتبال
کلاس آموزشی بسکتبال
تعداد تصوير : 1
بازدید : 1087
بزرگترین دومینوی فجر انقلاب
بزرگترین دومینوی فجر انقلاب
تعداد تصوير : 20
بازدید : 976
تیم ملوان بندرانزلی
تیم ملوان بندرانزلی
تعداد تصوير : 16
بازدید : 549
همه ...